Hallo, det er meg

Jeg våknet med verdens groveste whisky&marlboro-stemme, jeg høres seriøst ut som farmor, hadde det ikke vært for at ingen av de andre er i live lengre skulle jeg ringt rundt og latt som jeg hadde stått opp fra de døde. Eller det er to søskenbarn i USA. Men det er ikke helt verdt telefonregningen.

Jeg var ganske sikker i går kveld på at jeg skulle på jobb i dag, men jeg er like sikker nå på at det går jo ikke. Jeg får forsøke å jobbe litt hjemmefra, det er alltid litt administrasjon man kan ta tak i. For eksempel fikk jeg en streng mail fra tollvesenet i går med varsel om tvangsmulkt, og det er fordi de tullingene i Luleå ikke deklartert kunsten ved grensen, de prøvde å improvisere en del der skal vi si, ble stoppet, og det viser seg at den måten de kom seg gjennom på til slutt var ved at sjåføren sa at han kjørte kunsten som en vennetjeneste for meg. Han var ansatt av Konstfrämjandet som er en statlig organisasjon for å gjøre jobben så jeg ble enormt irritert da jeg leste brevet fra Tollvesenet. Jeg har sendt en mail som speiler den enorme irritasjonen til Konstfrämjandet, og til Tollvesenet er det sendt en kopi av utlånskontrakten der det står at KF har ansvar for kunsten og frakten av denne fra den forlater atelieret, samt et forklarende brev, men hvis dette ender med å koste meg 13.000....Jesus Nilsen og disiplene på omgang. Frakt altså, det er et magesår.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...