Himmel og hav

Herregud. 
Jedorias
Sagori
Jesus Kristus
Fy fan
E du helvette lænsmann
Nå er det helg. Og jeg har klart meg unna hjerteinfarkt.

For en uke det har vært, helt hensynsløst stressende, men jeg har haket av punkt etter punkt og klokken tolv i dag gikk frakten med bil sørover (det kom én mann, uten pallejekk, han sleit litt med hundrekiloskassene) og etterpå gikk jeg og ryddet litt på atelieret og så kom the Stig og spurte meg om han ikke bare skulle kjøre meg hjem og først ville jeg ikke det for vi har det så sinnsykt satans rotete hjemme, men så innså jeg for et fantststiskkkskt tilbud det var og så kjørte the Stig meg hjem (i bilen med tre vinterdekk og ett sommerdekk) og nå er det helg.
Og på mandag er det mandag og det gjør jo absolutt ingen ting. 

Himmel og hav.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...