Rapport fra lasarettet del femti milliarder

Det er helt innafor å være lei av å være syk på åttende dagen. Jeg hoster iallefall litt mindre. I går ORKET jeg liksom ikke hoste mer, hver gang jeg måtte hoste hadde jeg bare krefter til å hvese litt. I dag fryser jeg mest. Og orker ingenting. I morgen skal jeg ha fri fra jobb for da  begynner min firedagers arbeidsuke men mest sannsynlig er jeg syk og er jeg frisk må jeg nesten komme meg på jobb. 

Men fortsatt glad for stipend, om enn fra horisontalposisjon.

2 kommentarer:

Tove sa...

Krya på dig! Är det covid du har, tro?

frk. Figenschou sa...

Nei, dette er nok bare en helt vanlig forkjølelse, covid har jeg hatt, håper jeg slipper å få det igjen.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...