Tidlig evaluering

Nå har jeg hatt min første firedagers arbeidsuke, selvom det egentlig er neste uke. Hvis jeg skal prøve meg på en tidlig evaluering så var den eneste dagen jeg jobbet, den dagen jeg hadde fri. Begynner å skjønne hvorfor ingen arbeidsgivere tapte penger på forsøket. 
De andre dagene var jeg syk. Nå vet jeg ikke helt hva jeg gjør med mandag, som jo også skal være ordinær fridag, hva hvis jeg er syk da og? Men jeg kan jo ikke ta fri på tirsdag, jeg har jo ikke vært på jobb på evigheter. Dette er kanskje, som så mye annet, best tilpasset folk med normalfungerende immunforsvar. 
Nå skal jeg sove litt.


Ingen kommentarer:

Siden sist (som er ca 16 timer siden)

Vi har fått ny kran på badet. Den forrige brakk for noen måneder siden, men det har vært mulig å bruke den ved hjelp av en vaskeklut. (Jeg o...