Dagen i dag på grunn av dagen i går

Eh, så jeg er skikkelig sur og litt uproduktiv i dag, tildels fordi det alltid er så kaldt her og derfor har jeg på ullongs, ullbukser, singlet og tjukk velurgenser MEN DENGANG EI, i dag er det normaltemperatur og jeg holder på å forgå. Jeg må bevege meg ytterst sakte og forsiktig gjennom rommene.

Og så er jeg fortsatt litt sur på grunn av det med folien, ikke folien i seg selv men måten det blir gjort på, at plustelig står det diverse arbeidsfolk inne på atelieret ditt og skal ha det til disposisjon NÅ og helst skal du også rydde der. Og grunnen til at jeg ikke har sluttet å være sur er fordi jeg i dag oppdaget at de har brukt mine arbeidsbord til å skjære folien på. På mine arbeidsbord lå det masse kunst. Nå ligger det masse kunst, tildels ødelagt, på gulvet istedet. Og det er jo ingen som hadde gått inn på noen av de andre kontorene og brukt datamaskinene fordi de hadde en jobb å gjøre der inne. 
Det hadde vært fint om folk kunne tenkt på jobben min som en vanlig jobb, ikke som et slags juleverksted. 


Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...