Sannelig

I dag har jeg sannelig ikke fått gjort mye. Sannelig, sannelig sier jeg dere. At jeg har ikke fått gjort mye. Jeg har vært på husmøte da, og så hadde jeg en kurator på besøk og jeg trodde hun skulle være mest interessert i kunst type X men hun var like interessert i kunst type Y, som jeg har MENGDER av, så det var jo litt artig å få vise frem.  
Så har jeg betalet en regning. Som ikke hadde noe med bedriften å gjøre. 
Og så har jeg tenkt litt. Og det var nok lurt og kommer til å påvirke morgendagen.
Og så har jeg lagd en kopp kaffe, det trengtes. 
Nå vet jeg ikke helt hva mer jeg skal fylle dagen med, det blir kanskje tenking og planlegging. 
Fint det og.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...