Mer tekno

Aner ikke om messengerappen på telefonen min leser bloggen, men det kan virke sånn. I går klagde jeg på at den aldri gir beskjed om nye meldinger, nå gir den beskjed om alle gamle og nye beskjeder, jeg har ifølge den 78 beskjeder å lese, mange er flere måneder lenge og sånt jeg har svart på. 

Den er litt demonstrativ, synes jeg. 

Swype eller hva det heter leser ikke bloggen, eller evner ikke skjerpe seg, nå husker den ikke lengre hvor vi bor. Den har pleid å skrive adressen min når jeg vil, nå er det nærmeste den kommer et stykke ut på kysten. 

Jaja. Det er vel bra for oss alle at det er fredag.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...