og nå: i dag

I morrest var jeg så godt humør da jeg sto opp og det har jeg egentlig ikke vært denne julen. Jeg tror det er fordi jeg fikk sove lenge og så tok jeg en dusj og da måtte jeg tørke håret og dermed fikk jeg ganske mye tid for meg selv og det er mulig jeg er en sånn som trenger å være litt alene i løpet av en dag. Og så fikk jeg smakt på julespriten og åpnet en flaske vin sammen med et søskenbarn i går og dermed hadde jeg jo også fått prata litt fra meg også.

Da jeg kom ned satt de to andre og spilte sjakk men etter hva jeg kunne høre var den største utfordringen å finne ut hvem sin tur det var til enhver tid. 
Jeg tok meg Jendor på museet for å bytte koftesjalet og så kom en kompis innom og nå er det nå og julen er helt tipp topp behagelig.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...