Dagens posten

I dag fikk vi en duplikatmelding på en pakke men da jeg kom ned til posten kunne de ikke finne den på den hyllen datamaskinen sa den var på. Kanskje vi allerede hadde fått den? Kanskje vi kunne komme tilbake på posten hvis vi savnet noen pakker?

I dag spratt plutselig solen frem så min plan om å ta med det bærbare edb-anlegget ned på biblioteket og tilbringe dagen med legathåndboken falt i fisk. (Før trodde jeg at legathåndboken var en liste over narkotiker som fantes i Norge. Jeg trodde det ganske lenge)
Så solte det litt og så sprutregna det litt, sånn når regndråpene kaster seg ned mot asfalten som måken Jonatan. (Med h.) Jeg har iallefall på meg sommerkjole så jeg er fornøyd uansett. Og ettrhvert skal jeg lage middag av en kjøttklump som lå i frysen som jeg ikke vet hva er, for sist jeg skulle lage middag sneik jeg meg unna ved å invitere Morten med ut, men det gjelds visst ikke.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...