Post post posten

Jeg har ikke fått post på en måned. Og nå driver folk og ringer og sier at de får ting i retur med beskjed at addressen er gal, ny adresse ukjent. Sannelig, men hatt. Her har de lagt post i postkassen min i et år men nå er det slutt. Nå er adressen feil. Riktignok har 4-tallet på postkassen ramla av, men den står da mellom nr tre og nr fem, og navnet står på kassen og alt. Men jeg blir ikke forfærdet om det er det som er problemet. Jeg blir møkke irritert.

Har også vært på sangkurs i nordnorsk folkesang. I morgen må jeg opp til klokken åtte....ojojoj. Men det er fint å lære noen nordnorske sanger til å synge på.
Og snart blir bordet ferdig. Jeg kan knappest vente, leiligheta er ikke stor nok til å ha et malingsvått bord midt i seg.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...