Sparkepussåmal

Jeg har altså pusset sparken da, men den er ganske bustete enda. Derfor tror jeg det blir intet mindre enn fire strøk med maling. Jeg har jo uansett en liter maling å bruke.
Nå har jeg tatt to strøk. Og ved siste telling hadde 37 knott og en litt større flue satt seg fast. Fanes.
Egentlig var det litt dumt å male før jeg pusser bordet. For nå kan jeg jo ikke pusse bordet, da blir jo alle knottene som sitter fast på sparken dekket av lakk fra bordet.
Eller egentlig var det med vilje. For nå kan jeg strekke ut hele prosjektet så det tar mange mange dager.
Nå sitter Kajsa her og er hjemkommen fra Russland og leser siste års forsyning med gamle Rockyblar.
Og Morten lager kaffe og alt er stas.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...