Forbrukerkjøpsloven

Ojoiojoioj så varmt. Femåtyve grader og jeg legger avgårde i jakke. Finnmarking vettu. Satt på trappa til Kajsa som pusser nordlandsbåt. (Jeg er i et pussemiljø!) Alt for varmt. Satt på Sentrumverandaen med is. (Og Børnt som er hjemme og sparkler mens fruen er på ferie) Alt for varmt.
Endelig etter tre måneder kom digitalkameraet tilbake fra Reparasjon hos Interfoto, med reparert batteriluke og med en flunkende ny feil,ingen knapper som virker lengre, hei hurra, rett tilbake med det, makkhorafanesåkuklæst. Men dette er piken som kan sin forbrukerkjøpslov, så nå blir det nytt kamerå på meg. Garantert skråsikkert. Er Planen.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...