Ferielivet

Nå er det skikkelig ferie. Jeg gjør ingenting. I dag skal jeg lage middag, det er ikke så ofte jeg gjør det, jeg blir bare nervøs og heller kaffe i pastaen og sånn.
Men ny sjanse i dag altså.
De driver og pæler fundamentet til den nye svømmehallen. I og med at jeg har ferie står jeg ikke opp før elleve for eksempel, og da har de pælt i fem timer allerede kanskje. Jeg har veldig mange trommerelaterte drømmer i femtakt for tiden, og noen om russiske krigsskip som seiler inn fjorden. Men flest trommedrømmer.
Jeg vil på hytta. Litt. Men jeg vil ikke fiske småsei og stå i fjæra og sløye til klokken den lyse morgen.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...