Administrere, konsentrere

I dag har jeg sovet lenge, og så har jeg gjort litt kontorarbeid, hybel, lønn, bank, kamerasporing. Og så har jeg en slags øvd, men på langt nær nok. Jeg har ikke hadd ork til å sekkepipe, enda det er jo ikke så mye styr.
Nei nå må jeg ta meg sammen. Skal til bestemoren å spise middag kl fire, må ha øvd litt før det for så kommer Morten hjem og han synes ikke det er så knall når jeg øver.
Hvor blir solen av da?
Ja så leser jeg den siste arrypåtterboka. Det er jo stas.

Jeg lurer på hvordan de dømmer skrittfeil i rullestolbasket? Tre hjulomdreininger? Tre tak?

1 kommentar:

Anonym sa...

hei på deg du! kjekt at du fann bloggen min, eg har vore i hamningberg heile sommaren og no byrjar eg å haike sørover att. har 2500km att til eg kjeme te Hardanger. me møtes nok att til neste år skal du sjå!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...