Dagens oppgaver

I dag har Morten og jeg klar arbeidsfordeling. Han skal på sykehuset og opereres, jeg skal sitte hjemme og bekymre meg. Morten var heldig der, han kunne endt opp med en b-klassebekymrer, mens jeg er jo nærmest statsautorisert.
Nå han kommer hjem, leder han tusen-null på meg for da har han blitt en kyborg med gore-tex i magen, og det er ærlig talt litt tøffere enn å være same.

Liste over ting jeg har satt håret fast i og stort sett trengt hjelp til å komme laus fra:

-en ring, som jeg ikke bruker så mye mer
-en rundbørste
-gardinene på elevrådskontoret for jeg snurra på en kontorstol
-utallige bildører
-tauene på dissa vi hadde bak huset, også forårsaket av snurring
-unger i massevis
-en skillevegg av pyntetyttebærlyng på en kafe i Luleå
-mye kvister og kongler, (obligatorisk)

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...