Jobbe mere på mammas jobb

Det kan se ut til at jeg har klart å ødelegge internetten hennes litt. Pussig, det er jo et datafirma. Det er i allefall mange døde sider som ikke vil noe.
Jeg har bestilt runstykker til pausen deres klokken tolv, to ekstra til meg selv.
Mamma spurte meg hva jeg fikk i lønn på museet, jeg tror kanskje hun har tenkt å lønne meg likedan. Da viser det seg at søstera mi som er ti år yngre og utdanningsløs tjener førti-femti kroner mer i timen på klesjobben sin enn jeg gjorde på museet! Jeg er bra dum som jobber der altså. Jeg bør nok vurdere å finne meg en annen sommerjobb. Synd for museumsdrift er viktig synes jeg, og så er det mange folk man treffer, selv om de ikke alltid ser forskjell på samer og fillipinere.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...