Lengesove

Sover lenge. Og har mange rare drømmer.
Hjalp Bernt å male resten av stua hans idag, han bare klætter på aover alt og det blir ikke så pent, men det er ikke så mye å gjøre med det. Det er ikke min stue.

Nå lager jeg piroger til middag. Ikke fordi jeg bor på den russisk-finske grense og dette er en del av min tradisjon og kultur, men fordi jeg trykka på den der "next blog" knappen øverst på sia i går, og der var det en svensk blog som hadde spist piroger den dagen og lagt ut oppskrifta.
Jeg spiser blog til middag. Og sikkert til lunsj og middag i morgen også, det var ganske stor porsjon oppdaget jeg etterhvert, men slett ikke med det samme.

I kveld skal vi til Masja på bursdag. Jeg ville gi henne sånne artige ting til å ha i badekaret, men Morten kjøpte en kopp.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...