Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Jeg synes det er påfallende hvordan byggeskikken/arkitekturen i Egyptens land har fallert de siste par tusen årene.
mindre stil og glaomour, men mer friskluft i det minste.
Jeg tror pitoresk er et dekkende ord.
og det er jo en framgang fra "dystert".
Legg inn en kommentar
I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...
4 kommentarer:
Jeg synes det er påfallende hvordan byggeskikken/arkitekturen i Egyptens land har fallert de siste par tusen årene.
mindre stil og glaomour, men mer friskluft i det minste.
Jeg tror pitoresk er et dekkende ord.
og det er jo en framgang fra "dystert".
Legg inn en kommentar