Forresten:

4 kommentarer:

paaskeharen sa...

Jeg synes det er påfallende hvordan byggeskikken/arkitekturen i Egyptens land har fallert de siste par tusen årene.

frk. Figenschou sa...

mindre stil og glaomour, men mer friskluft i det minste.

paaskeharen sa...

Jeg tror pitoresk er et dekkende ord.

frk. Figenschou sa...

og det er jo en framgang fra "dystert".

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...