Appapapapp

Når man, som jeg, har en tendens til å være litt grinete på samfunnet rundt, ( i morrest tok jeg meg i å sitte å rope til siste nr av Studvest, en eller annen idiot hadde skrevet lokasjon -lokasjon!- der det mest naturlige vel ville vært beliggenhet)
så må man passe seg for hvilken type grinebiter man er, eller i det minste, hvilken type grinebiter man kommer til å bli.
Jeg kan til nød bli en åtti år gammel kvinne som sitter med et glass portvin og leser dagens aviser mens hun roper lokasjon?!?! LOKASJON!?!?!?! mutters alene, men jeg vil ikke bli den type grinebiter som jeg gikk forbi i går, som hadde tatt oppstilling med
rullatoren ved siden av skolen og passet på at alle ungene gikk langs etter gaten og ikke tok snarveien under ei busk og rundt et hjørne.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...