Da var det på tide å grave fram huset igjen

Så var jeg ferdig med min del av eksamen, nå får sensorene gjøre sitt.
Jag var inne og snakka om oppgaven min i dag, og så får vi sensuren på torsdag.
Hvert år er det noen som stryker, det meste jeg har vært borti mens jeg har gått på khib er halvparten.
Kriteriene "finnes på nettet", jeg har lett men finner dem ikke, selv om jeg ikke tviler på at de er der en plass. I tillegg har "sensorene noen egne kriterier", men de vet vi ikke hva er.
Så vi får se på torsdag, det blir som det blir sier nå jeg. Vi skal alle holde oss ved telefonen fram til da, i tilfelle de vil snakke mer med oss.
I mellomtiden får jeg forsøke å grave fram leiligheten. Jeg har jo vært på skolen mellom 9 og nullnull en stund som sagt, den snille huskjæresten hadde satt igjen noen middagsrester til meg så jeg ikke skulle forgå mens han var nordafor, de har stått i pannen på komfyren siden, jeg har ikke hatt tid til å ha noe med dem å gjøre. Jeg lettet så vidt på lokket i morrest, men måtte rømme kjøkkenet. Nå er de fjernet, og jeg har potetgull til middag.

Og ELLERS skal jeg spille wii og sitte i parken
nei forresten jeg var visst ikke ferdig med å være kritisk og kompromissløs:
i prinsippet synes jeg
a)det skal være mulig å ta eksamen ved å jobbe fra åtte til fire hver dag, det man jobber av helge-, ferie- og kveldsognattarbeid skal være det du legger inn for å løfte oppgaven
b)jeg synes heller ikke man skal ha ting på eksamen som man hittil ikke har hatt på pensum eller i undervisningen.
Såh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkars, så mye stress! Håper du klarer å slappe av litt nå, i alle fall. Klem!

frk. Figenschou sa...

nu skal æ FANMÆ være slapp!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...