sommer

Jeg er fullstendig klar over at mye av sommerbloggingen min handler om været.
Det er bare det at jeg synes å huske at da jeg var liten var noe av stasen med sommeren at da kunne man gå uten ytterjakke.
Jeg er altså nesten helt sikker på at det ikke alltid har vært så dårlig sommervær som det har vært de siste årene.
I fjor var det jo rundt 4-7 grader og god grunn til å bli værsyk. I dag var det tre grader i ellevetiden og jeg skjønner jo at om man ikke klarer å komme til det punktet der man slipper å gå med jakke, så hadde det iallefall vært fint å kunne gått uten longs.

Eller husker jeg feil? Var hele sjarmen med sommeren at man kunne gå med sommerhua istedet for vinterhua?
Huff.

Jajaja. Neimen, Kirkenes er nå fint likevel da.

4 kommentarer:

Frk. Frekkesen sa...

Vel har jeg vært dårlig til å lese bloggen din i det siste. Men nå er jeg her. Og jeg forlanger at du endrer linken til min - jeg er ikke en avvikssøster!!! Den som sier det er det sjøl. Ergo DU er avvikssøster.

paaskeharen sa...

Dere nordlendinger skal nå syte og klage over alle ting. Enten så er det svart hav, eller så er det at det er rett at dere ikke betaler skatt fordi det er så dyrt å gå med bamsedress hele året...

frk. Figenschou sa...

sånn! ikke noe mer avvik her!

Frk. Frekkesen sa...

takk!

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...