den tapre gnager

I morrest ringte det også en veldig hyggelig mann, så nå har jeg en visning i kveld, en på torsdag, en på mandag, og så vet jeg om noen som vet av noe, men akkurat den tråden...er ikke så rask. Om man kan si det om en tråd.
Den i kveld vet jeg hverken areal, rom eller pris på så den kan jo bli full av overraskelser.
Jeg er litt stressa, men ikke så stressa som jeg har värt. Jeg synes ikke akkurat jeg kan löpe rundt og kose meg, det virker mer effektivt og sitte og bekymre seg et sted.
Og macen min nekter å ha noe med kafenettverk å gjöre, så jeg må sitte på div. sjuöllöver og sjekke mail, men det fungerer bra.
Telefonen gjör som den alltid gjör i utlandet, og bare da, den kobler seg på internett der mutters alene i veska. Jeg har jo tastelås, men det tar et par sekunder för den skrur seg automatisk på, og telefonen er så elegant utformet at den har en knapp som stikker ut på siden- det er snarveien til internettoppkoblingen.

såh. det hender ting iallefall.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...