dudududud döhdöh

I dag har jeg ikke med datamaskinen for jeg skulle ikke sitte så mye på dataen men heller väre så flink å produsere og stå i.

Men det er så sinnsykt jävla kaldt på skolen og datarommet er det eneste varme rommet.....

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

ha ha ha, den dårligste unnskyldninga jeg har hørt.

frk. Figenschou sa...

men det er SANT!

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...