og litt trøtt

JO forresten så har jeg oppdatert den andre ....altså hjemmesiden.
http://indigenuityproject.com/exhibition/the-exhibition-what-is-it/


og så har jeg fått noen dårlige macnyheter som er gode nyheter: feilen på min datamaskin ER en feil, og den er vanlig og har utvidet garanti! jeg teller ikke mine lykker på forskudd, plutselig kommer det noen fra MCmac og sier at neeeei, din feil er jo bittelittbittelitt annerledes....men nå skal jeg kanskje heller ikke forskuttere sorgene. De kommer tidsnok. Det er verdt et forsøk ja!

Jo, og så er jeg litt trøtt. Og sliten. Men snart er det jul.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha, ja da var det viktigste dekket.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...