mens vi venter på ølløvølløv ølløvølløvøllvøv

hadde jeg tenkt å skrive et uavnlig fengende blogginnlegg, men nå tror jeg heller jeg går på verkstedet og pusser litt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ka du pusse på?

frk. Figenschou sa...

skyttel!

Anonym sa...

Ka e skyttel?

frk. Figenschou sa...

sånn som man veve med. pinnen.

Anonym sa...

Fiffig!

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...