Ja men da har jeg levert skriftlig mastereksamen. Og så skal den leveres en gang til litt senere, etter muntlig, og etter utstilling.
Ja. Det var kanskje ikke så interessant. Men jeg følte for å nevne det.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...
6 kommentarer:
Gratulerer gratulerer, hurra hurra hurra. Levert masteroppgave er en stor ting, så flink du har vært.
Konge. Gratulerer!
Det er da en milepæl. Og slikt bør absolutt nevnes på bloggen. Gratulerer!
Grattis!
Gratulerer.
Jaha ja! Takk, alle!
Legg inn en kommentar