Ja men da har jeg levert skriftlig mastereksamen. Og så skal den leveres en gang til litt senere, etter muntlig, og etter utstilling.
Ja. Det var kanskje ikke så interessant. Men jeg følte for å nevne det.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
6 kommentarer:
Gratulerer gratulerer, hurra hurra hurra. Levert masteroppgave er en stor ting, så flink du har vært.
Konge. Gratulerer!
Det er da en milepæl. Og slikt bør absolutt nevnes på bloggen. Gratulerer!
Grattis!
Gratulerer.
Jaha ja! Takk, alle!
Legg inn en kommentar