ok

Ja men da har jeg levert skriftlig mastereksamen. Og så skal den leveres en gang til litt senere, etter muntlig, og etter utstilling.


Ja. Det var kanskje ikke så interessant. Men jeg følte for å nevne det.

6 kommentarer:

Ragnhild sa...

Gratulerer gratulerer, hurra hurra hurra. Levert masteroppgave er en stor ting, så flink du har vært.

lise sa...

Konge. Gratulerer!

SURRESILJE sa...

Det er da en milepæl. Og slikt bør absolutt nevnes på bloggen. Gratulerer!

Uora sa...

Grattis!

paaskeharen sa...

Gratulerer.

frk. Figenschou sa...

Jaha ja! Takk, alle!

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...