Å du ljuvliga läggdags

Jeg synes jo ikke man skal latterliggjøre folk på internett, heller ta det sånn fæis to fæis, og ikke synes jeg man skal latterliggjøre minderårige og ei heller sine egne barn
MEN JESUS KRISTUS OG DISIPLAAAAAAAN
jeg holder på å bli sånn lettere halvgal av at alle setninger startes med Mamma, mamma. Mamma? Æ skal si nåt.
Jamen så bare si det! Man trenger ikke proklamere det først! Særlig ikke når det er knapt et halvt sekund siden sist man åpnet munnen! Og man trenger heller ikke starte hver setning med tiltalsform, det er bare oss to her! Om du sier noe så skjønner jeg at det er til meg! Særig siden du jo prater til meg HELE TIDEN!

Nå skal jeg åpne en flaske vin.


Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...