---

Men da barnehager ble stengt og forsamlinger forbudt, avlyste jeg vevekurset til tross for at vi hadde blitt seks stykker som skulle sitte med ryggen til hverandre, medbringende eget utstyr. Dét føltes litt teit, men det hadde føltes teit å ikke avlyse også,
og nå er jeg forkjølet.
Så det var vel kanskje like greit.
Det kan være pestulensinfiserte turister i Tromsø, det kan være det at jeg alltid blir syk når jeg plutselig slapper av. Særlig når jeg har stått i våte overtrekksbukser på et snevått hyttetak i sterk vind i noen timer.
Ja. Så får vi se hvordan vi holder ut med hverandre de to neste ukene.
Ho ho.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...