Et innlegg helt i tråd med tiden

Jeg har tenkt på en ting. Om jeg ble satt i karantene, fordi eeeeeeehh jeg har vært i Tromsø og der var det... masse turister... men OM jeg ble satt i karantene da, så ville jeg egentlig ikke merket noe forskjell. Jeg går alene til jobb, jeg jobber alene, jeg trener ikke på treningssenter eller i alpinbakke men går alene på gangstien...
så nå begynner jeg å lure på om jeg lever et litt trist liv.
Jeg omgås rett og slett ikke med så mange mennesker. Frk. Figenschou, den evige karantutt. Bortsett fra at jeg reiser som en galing og treffer folk i andre deler av landet i eninga.
Nuvel. I kveld skal jeg jo ha vevekurs, det hadde blitt vanskelig i karantene. Jeg har såklart fundert på å avlyse, men: det er siste samling, det er ikke påvis covid19 i kommunen enda, vi er ikke så mange og vi sitter alle et stykke fra hverandre og alle har med eget utstyr. Så jeg tenker vi kjører på.

Noe helt annet er om de stenger barnehagen i to uker. DA tror jeg panikken skal komme krypende.

2 kommentarer:

Åshild sa...

Jeg synes det er flott at ikke alle har behov for fart og spenning hele tiden, og tenker slett ikke at du er kjedelig av den grunn.

Tanken har streifet meg om konsekvensene av stengte barnehager og lurer på om vi kommer til å se en økning av skilsmisser denne våren.

frk. Figenschou sa...

Takk! Jeg tenker heller ikke at jeg er kjedeligeller har det kjedelig. Jeg trives jo med stulle rundt i eget selskap.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...