Ut på tak, aldri...spak.

I dag ga jeg helt opp å forsøke å feike noe slags jobbmotivasjon, ringte svigermor og spurte om vi ikke skulle kjøre ut og måke hyttetakene.
Det var ikke helt lett å komme seg fra veien og ned til hyttene, vi vassa til låret i snø, men på plussiden sto stigen støtt og fast, trøkt godt ned i over en meter med snø.
På et tidspunkt begynte det å blåse såpass oppe på taket at jeg måtte slåss med vinden om spaden, men da var jeg uansett så sliten i armene at det var greit å komme seg ned.
I morgen får jeg kanskje gå på jobb, da. For i natt deisa all snøen ned fra garasjetaket så da er det ikke mer som skal måkes i den umiddelbare nærhet.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...