Jetsetlivet

Forrige uke var jeg i Oslo, så var jeg en sving innom Kirkenes, i går og i dag var jeg i Tromsø, men nå er jeg sannelig i Oslo igjen.
Det skulle jeg ikke vært. Jeg skulle vært i Kirkenes, alternativt Hasvik, viser det seg.
Widerøeflyet til Kirkenes fra Tromsø ble kansellert, og mens de andre på avgangen ble omdirigert til neste dags kirkenesfly, ble jeg sendt til Oslomed SAS om kvelden, med et fly jeg fikk sms om at var forsinket. Da det ble ropt opp en manglende passasjer på et fly som skulle til Oslo nesten med det samme, rett ved siden av meg, spurte jeg om jeg kunne få plassen hennes, og det fikk jeg. På den plassen ble jeg sittende i to timer mens rullebanen ble stengt, brøytet, åpnet, deicing, dere vet. Så for vi. Da vi landet fikk jeg beskjed om at jeg var omdirigert fra Tromsø til Hasvik med et fly som var gått.
Det faktum at det var ordnet med hotellrom til meg (men ikke matkuponger eller lignende :( ) da jeg landet på Gardermoen tror jeg tyder på at det ikke er noe hotellrom til meg i Hasvik og at jeg sannsynligvis kan ta morgenflyet i morgen...
håper jeg.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...