et totalt uspennende innlegg om et totalt uspennende liv, og takk for det

Vi hadde barnevakt i går. Det var fint. Og det var også fint fordi vi ikke hadde desperat behov for det. Hadde det vært for, si, halvannet år siden, og Jendor hadde dratt avsted, og så hadde for eksempel mamma ringt og sagt at han ville hjem, så tror jeg at jeg hadde gått i knas. Nå ringte hun ikke og sa at han ville hjem, men hadde hun gjort det så hadde det bare vært sånn jajaok. Og det er fint. Fremskritt i utslittheten.

På et tidspunkt sende eksstesøstra ei melding og lurte på om vi skulle dele en flaske hvitvin, men jeg måtte forklare at jeg akkurat hadde kommet HJEM fra puben etter også å ha vært ute og spist. Hun syntes det var tidlig med nachspiel kvart over seks. Jeg syntes det var deilig.
 
I dag har jeg avsegstyrt et lite zoom-foredrag, og det koster meg jo ikke egentlig en kalori å snakke foran folk, men nå var folkene i Boden mens jeg var i Kirkenes, og det involverer jo endel teknologi og det skal helst klaffe for når det ikke gjør det er det lite rom for fix&trix. Nå gikk det bra da, så nå kan jeg streke over det i kalenderen, og det er egentlig fantastisk deilig. Ingenting mer å huske på før jeg sender mellom 400 og 600 pinner til Stockholm. 
 
 

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...