Krtere teskt en planlaft

Dette var jula alle andre hosta og snørra seg gjennom mens jeg var tålelig frisk. Det pleier å være motsatt, men jula er jo ikke over enda hadde jeg nær sagt. Det er den vel men jeg mener at man kan jo fortsatt bli syk. Jeg håper bare at den forkjølelsen jeg hadde før jul er den samme alle andre har brukt jula på for da går jeg kanskje fri. 

I morgen skal jeg begynne å jobbe igjen, det er litt rart egentlig, jeg har hatt nesten en måned fri. Jeg pleier jo å si at jeg liker å jobbe men jeg kjenner jo nå at jeg liker veldi godt å ha fri også.

Åkei, planen var en litt lengre tekst om høyde på familiemedlemmer og allemannrett over frossen mark, men hittils i denne bloggposten har jeg rettet opp ca 53 skrivefeil og skal det være på den måten gidder jo ikke jeg sitte her og skrive, såh. Tar det igjen senere. Godt nytt år alle!

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...