Ja men LYSET folkens!

Jeg skulle jo slettes ikke skrive et innlegg om pensjonisttilværelsen i dag, jeg skulle jo skrive om lyset som snart kommer tilbake! Jeg har jo tatt bilder og alt, herregud! SE her da!
 




 

Solen. Snart er den her.

1 kommentar:

Tove sa...

Gud vad fint!!

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...