Meh

Nå ble jeg sur, for jeg ble syk, og det er helg og strålende vær og hvem vil vel ligge inne da, jeg vil ut i hagen og arbeide, men i det minste har jeg sittet på verandaen og lest en bok. Det går jo an. Jeg trodde ikke det kom til å gå an hverken i går kveld eller da jeg våknet i morrest men det går an. 

Om jeg ikke er frisk på mandag kommer huseieren der jeg har ateliéret til å få stressutslett for de vil virkelig virkelig gjerne at jeg blir ferdig med flytten og jeg er ikke motstander av å bli ferdig med flytten, men mitt eget arbeid først, og det har jeg sagt, og nå blir det 1) bli frisk 2) mitt eget arbeid og 3) flytte, og ingen liker å få tredjeplassen. Nuvel. Lite å gjøre med det. Annet enn å håpe at jeg blir fort frisk i motsetning til vanligvis, mest på grunn av 2).

Og så snakket jeg med en kompis og han sa at i likhet med kunstnere i kontorkomplekser der de er den eneste som driver innenfor sitt fagfelt, så er også fliseleggere redde for at folk skal valse inn og ødelegge dagens arbeid. Så da har vi et lite lag. 

 

Ingen kommentarer:

oisann

Ja det kom jo litt folk da. Her står jeg ca midt i salen, strekker meg på tå og tar ett bilde. Det er det eneste bildet jeg har tatt i løpet...