Normalen

Plutselig hadde jeg hatt en hel ukes ferie uten at det var planlagt eller egentlig ønsket, bare ønsket, men ikke egentlig mulig, men så ble det for varmt å gå på jobb, og så ble jeg hjemme, bare litt mailing, telefonering, et par turer innom kontoret, men i all hovedsak ferie, og uten barn. Så lenge har vi ikke vært uten barn siden han ble født. Det har vært veldig fint men sånn ca på fredag begynte det å føles litt tomt og så kom han hjem fredags kveld og i natt sov vi alle i kjelleren på en litt for smal madrass fordi det ikke er levelig på loftet i varmen, og nå er vi alle tilbake i det vanlige litt-irritert-på-hverandre-hele-tiden-moduset. 
Det er så mange ting man synes en niåring burde skjønne av seg selv. 
Det er så mange ting en niåring synes man bare kan la være å kjefte for. 
Men alt i alt er det greit å være tilbake i flokkmodus.

Ingen kommentarer:

oisann

Ja det kom jo litt folk da. Her står jeg ca midt i salen, strekker meg på tå og tar ett bilde. Det er det eneste bildet jeg har tatt i løpet...