men når man maler baderomsgulv

 så er det veldig lurt å male i bare trusa. Er man alene hjemme så er man osv.

Og så er det veldig lurt å ha satt opp vinduet, fordi badet ligger rett ved soverommet

og tilsammen blir det dumt, for finnmark, finnmark, dere vet, mygg.

Herr eh GUHD 

og ikke klæsje med malekosten overalt men herregud

Og jeg burde satt opp håret for det er ikke så lett å plukke opp korketrekkerstrå fra våt maling mens man skynder seg å bli ferdig og det er mygg overlt og nå må man male der og der og der på nytt for nå er det korketrekkerspor der og 

nå har jeg malt fem strøk. De to første riktignok i 2017. Men fem strøk. Og underlig skjoldete ble det, men ikke lengre en renne av Plumbo over hele gulvet, så det er bedre, men perfeksjon ble overgitt på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

oisann

Ja det kom jo litt folk da. Her står jeg ca midt i salen, strekker meg på tå og tar ett bilde. Det er det eneste bildet jeg har tatt i løpet...