ENDA mer om gleden ved å bo i samfunnet

Til min overraskelse ser det ut til at jeg har samme evne til ikke å komme over bra ting som evnen til aldri  å klare å nedlegge de tingene jeg er misfornøyd med.
I dag da jeg hadde tatt oppvasken fikk jeg lyst på en flaske sprutevann. På vei til den lille butikken som ligger like om hjørnet, tok jeg med meg papir og glass til gjenvinning.
Før, da jeg ikke bodde i samfunnet, men der studentene bor, som jo ikke skal ha det like bra som resten av Bergens befolkning, bare til plage som de er, måtte man alltid legge inn minst to overnattinger om man skulle gå med glass og papir. Så da ble det jo til at man måtte innkalle nordpolteamet og legge ut med bærekraftig utstyr for å komme ut i pluss, for å si det sånn, og lokalisere returpunkter som i det minste ikke krevde klatreutstyr, (og LIKEVEL  resirkulerte jeg! Så samvittighetsfull er jeg!) 
og da sier det seg selv at det lett hoper seg opp litt mellom hver gang man organisrer en utfart
mens nå! Nå!
Nå tok jeg med meg to ølflasker av ikke-pantbart merke og tre returkartongkubber siden jeg likevel skulle ut.


Ahhhh

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...