Londonium

Nu er jeg i London men i morgen blir det avfart til Kairobyen. Jeg har superslitne ben etter a ha lopt rundt pa museer ti timer i strekk hver eneste dag, voivoivoivoivoivoi. Vi ser ikke pa det som er utstilt, men pa monterne og belysningen og grafikken osv.
Vi bor pa et hostel som ser ut som en berlinsk ungdomsklubb, veldig autentisk. Bortesett fra at vi er i london da, men bortsett fra det altsa. Det er jo litt fascinerende.

Jeg har en vannblemme pa tommelen som har AKKURAT samme form som tastene pa mobiltelefonen min. Det er ganske pussig, for jeg har jo ikke sendt sa mange tekstmeldinger? Underlig rart.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...