Åh!

Hvis jeg hadde sprunget mye rundt og snudd i døra hjemme, hadde det nok ramlet hendelser i fleng ned rundt meg som jeg kunne både ropt høyt og blogget om.

Men jeg har det jo så fint hjemme. Morten leser i Norsk Fotohistorie, jeg leser i Clas Ohlsson-katalogen, kaffen lager seg selv på kjøkkenet, mens radioen, vel, den er til reprasjon da, men den kunne stått og pludret i et hjørne.
Ingen gnisninger med verden.

Og politikk vil jeg jo ikke skrive om.





Men når jeg tenker meg om vil jeg heller ha det bra enn å ha en bra blogg.
Skulle det bli for kjedelig har jeg jo alltids bergenserne, en rik kilde til gnisninger.
Som Morten en gang sa om en bank-dame: "Før jeg overhodet fikk sagt hva jeg ville, presenterte hun meg for en haug med problemer!".

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...