Hohhoho oh ho ho

Jeg skal jo til Kairo!
Ikke at jeg har fått så mye informasjon om det, skolen er jo generelt litt slapp på informasjonsfronten, men nå vet jeg nå endelig når jeg skal og sånn ca når jeg kommer tilbake.
Nytt av dagen er at overnattingen (som vi jo må betale selv) ikke er 60 kroner natta, som tidligere opplyst, men 60 dollar natta, i ca 17 dager. Med overnattingen i London, er vi oppe i 7-8000 i hotellpenger. Dette får vi vite ca elleve dager før vi drar.
Jaja, jeg får slå meg sammen med mine venner i Nygårdsparken.

Det morsomme er at læreren som har plukket ut dette hotellet, uttalte at han skulle senke standarden sin for studentene sin skyld. Så vi er booket inn på spahotell!
Veldig sympatisk av oss å bo på "deluxe, first class" når vi skal være sammen med og jobbe med kairenske studenter i tre uker. Her kommer nordmennene!

2 kommentarer:

ringringring sa...

Vet du ikke at man får masse forbannelser på seg i egyptiske pyramider? (hilsen misunnelig)

frk. Figenschou sa...

nei, det er jo bare hvis man tar dopapiret av mumiene det.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...