Fin ting

Å sitte på taket på hotellet ved siden av det tre meter lange svømmebassenget klokken litt på seks mens sola går ned og de begynner å rope fra alle minaretene i ørens omkrets.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har lite minareter i Kirkenes, men kanskje jeg flytter badekaret opp på mønet.

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...