Radio til reperasjon

Radioen gikk til pisis, den fine grønne som jeg har fått av pappa. Den brummer, det er noen den vil si, men ikke får ut, eller får ut i for stor grad, så jeg leverte den til reperasjon, på garantien sjævsagd.
De sa det skulle ta en uke eller to. Etter en uke gikk jeg tilbake for å høre, da skulle det ta to uker eller tre. Nå er det gått tre uker, nå skal det ta tre uker eller fire.
Og så driver de og sier til meg at jeg trenger ikke ringe, de skal ringe, men om de ikke ringer må jeg ringe dem. Dette forvirrer meg litt....hvordan kan jeg vite at de ikke ringer? Det er umulig å se på telefonen om den ikke ringer fordi radioen ikke er ferdig, eller fordi de har glemt meg.
Så nå driver vi og ringer hverandre litt om en annen og sier, ikke ring meg, jeg ringer deg.
I dag ringte de da, og sa at den skulle være ferdig i løpet av uka, men at de skulle ringe meg.
Jeg lurte på når i uken dette betydde, om det kanskje var fredag. Eh...ja. Det var det nok. Men de skulle ringe. Men om de glemte det, måtte jeg ringe dem altså.

Jeg vet ikke helt hva jeg gjør. Ringer tror jeg.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...