pakkefeber

ok nå pakker jeg nå skal jeg reise til kairo jeg er ikke stresset i det hele tatt jeg har laget pakkeliste og den følger jeg, det er bare småting jeg må rekke i byen og sånn, det går bra
Hvis noen yngre medlemmer av min nærmeste familie har dårlig samvittighet for ikke å ha svart på en eneste telefon eller ringt opp igjen en eneste gang, eller sendt en eneste sms på eget initiativ i løpet av den siste måneden så trenger hun ikke det, det går sikkert bra med meg i Afrika.

ok, nå må jeg finner anstendige, kalde, langermede klær for førti grader pluss.

4 kommentarer:

solveig sa...

okå, det her e det sykeste:

æ gikk inn på bloggen din, leste overskrifta "pakkefeber", og SKJØNTE AV MÆ SJØL at æ burde ringe dæ for å høre om du skulle være nåt i oslo før avreise til faraoenes land. Flink?

frk. Figenschou sa...

men ringte du? nei.


Og mamma betaler telefonregninga di, altså.

Rållserau sa...

Du kan gå i supermanndrakt!

Anonym sa...

Gjør som salig Wilhelm Høgre; kle varmen ute; bruk gjerne flere toppluer! (og husk endelig løk i ørene)

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...