åååååå

For ganske lenge siden så jeg en liten titting på vei til skolen, ved Mega 1000000. Den hoppet rundt og hadde ingen stjert og jeg tenkte at det tar nok ikke lang tid før den blir spist av en katt.
Og så så jeg den til min overraskelse en liten uke senere, den var fortsatt i live. Jeg var litt forbauset men regnet med at det ikke kunne vare.
Men i går så jeg den igjen! Den hadde begynt å gro en bitteliten stjert og den må ha klart seg en måned på bakkenivå!
Gratulerer fuglen, jeg heier på deg!

5 kommentarer:

ringringring sa...

Jeg vet ikke helt hva en titting er, men hvis det er en skjære, så har du sett en skjæreunge, og de er utrolig søte og komiske når de ikke har stjert. Er titting skjære?

frk. Figenschou sa...

nei en titting er enhver småfugl. Dette var en spurv av noe slag.


Dessuten er det vel ikke skjæreunger så tidlig? Skjønt her er det jo ikke årstider.

Anonym sa...

Jeg trodde titting var noe man kunne bli anmeldt for

paaskeharen sa...

Holder en knapp på katten.

frk. Figenschou sa...

på katten?????!!!!!!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...