Hå jå. Lite graane stress ja.

Nå er bordene pakket og sendt med verksmesteren til Stockholm, og på tirsdag drar jeg dit og monterer dem sammen og står og ser på dem til Stockholmsmessa er over.
Det har vært ganske mye å gjøre de siste dagene. Ukene. Jeg må rømme inn at det er fantaastisk deilig å vite at jeg ikke skal til bake på skolen i kveld, og ikke i morgen heller, og ikke på søndag heller. Jeg skal ikke ha verkstedsklær på igjen på iallefall en uke og jeg skal ikke komme hjem og kaste brødskive i munnen og dra igjen. Jeg skal sovneom kvelden og ikke lure på om liminga holder og hva krompen gjør med overskuddsgavene sine.

Selv om jeg står her og funderer på å dimensjonere ned alt avkappet mitt til samme størrelse og lage en bordplate av det.....og nå i helga er det vel ingen på verkstedet....æh, drit. Jeg blir hjemme.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bli hjemme du, jeg skal gå ut å se på jenteband!

frk. Figenschou sa...

æh, drit!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...