skeibe yten å ae på tastatiret

i går skren jeh em hel meil uil slveig uetn ¨å se på yastaturet, kanskje hun trodde heg bar full.
JEH hat uakkefall ikkr fått noe svar.

Det er kov å trukke på returntasten, men det er liyy kjehelih å gjore det for mhe.
der er bansjeli. Men det er uouchmetode!
Keh tror ikke jeh kommer uil å konbertere. seln om der abogtil går onerraskende bra.
Særlih g er banseli å fonnr, mren i oh.

NPå er jeg på skolen oh trisk ibjem, iallefall nesyen.

Jeh hleder meh neldih til helj. Ha skal jeh kaskje kasjhe få nesøk, men jeg ytror ikke dey, oh ellers.....kose men.


Fette bke en posr med liye innjold men mue staffasje, akkeurat som desihn.

4 kommentarer:

Frk. Frekkesen sa...

Jeg har femmer fra Strand vgs i maskinskriving, og er dritgod i touch. Jeg skulka alle timene i et halvt år for læreren var på sykehuset - og så skulka jeg jammen prøven som skulle avgjøre karakteren vår også. Alt vel så langt - til klassevenninna mi kom springende til kantina og sa at vi som ikke tok prøven kom til å stryke. Jeg etter ned til den gamle syke damen - stotret fram atjeg hadde vært hos lege fordi jeg er så fryktelig alergisk - tok prøven med påtatte skjelverier og tårer som rant - og endte opp med en svak toer på prøven. Damen syntes så synd på meg at jeg fikk en femmer likevel. Moralen er:
Man kommer like langt med løgn som med touch fordi man tross alt har to øyne og KAN se på tastaturet.

frk. Figenschou sa...

og dessiten så er de enesya gamdebe mab har sordel ab å ikke se på tastatyret, de tiljelleme man skriber noe man ser på skjerneb. Now aom er aldre, eller når man tar yester.

Anonym sa...

Det er iallefall ikke så stor fordel for de som leser bloggen din. Men hva hvis du bytter plasseringen på høyre og venstre hånd, og kun ser på skjermen - da blir det skikkelig texas!

frk. Figenschou sa...

men målet men rouch er ikke ay set sjak bli texas men at det sjak fp fkytende!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...