Menne åeh!

I dag var første dagen med ordentlig undervisning. Hittils har det jo være verkstedkurs og informasjon, men i dag startet det liksom på ordentlig da. Vi skulle alle forberede en kort, maks to minutter presentasjon av en kunstner, likegyldig hvilken, så jeg, frk. regelbundet, raste gjennom noen greier om Iver Jåks mens nestemann i runden tok seg god tid til å forklare de 50 (femti!) bildene hun hadde valgt ut fra en film. (Ok, det var veldig fine bilder og hun var flink til å forklare).
Det var egentlig ingen andre som brydde seg noe særlig om maksgrensen, så jeg hadde litt ondt av Iver Jåks.
Og så ble jeg syk og gikk hjem. På første skoledag. Hvilket prakteksemplar jeg må fremstå som. Way to go, kroppen, men en ting sier jeg bare, og det er at hvis du ikke snart slutter med det der, så tar jeg ut skilsmisse.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...